Çeyiz İçin Kaç Adet Çaydanlık Almalı ? Çaydanlık Alırken Hangi Noktalara Dikkat Etmeli ?



Evet! Ben çaydanlık konusunda en son hangi aşamadayım🐣
Çeyizim için sadece 2 adet çaydanlık aldım. Hisar pembe saplı modeli ilk başta günlük kullanım için almıştım ama litresi orta boy olduğu için küçük bir çaydanlık almam gerektiğini düşündüm(Şikayetvar.com sitesinde kullanıcılar, hisar çaydanlık ve tencerelerin plastik  saplarında soyulmalar olduğunu belirtmişler😨 İnşallah almış ve alacak olanlar bu tarz durumlarla karşılaşmazlar, gerçi her üründe bu tür şeylerle karşılaşılabilir,çok da şey yapmamak lazım 😄 Bundan sonra hisar marka ürünleri tercih ederken 2 kez düşünmeliyim sanırım) 

Mini çaydanlığımız için ise korkmaz provita modelini tercih ettik 🍒 (işte bu benim biriciğim,hergün benimle dertleşek,benim nazımı çekecek.kimsecikler sevmese de onu; ben seveceğim. çelik sapların güzelliğine her baktığımda bu günleri gördüğüm için mutfakta çay demlerken kendi kendime konuşacak hatta gülümseyecek sonraa beni gören bu kız delirdi diyecek 😂 )

Annemin çeyizime hediye ettiği porselen demliği de bitki çayı demlemek için kullanırım diyorum. Lakin çay için pek bi sevemedik kendisini. Yazın porselen demlikte çay çok güzel oluyor söylemlerine karşılık büyük bir aşkla çay demleme operasyonundan sonra aradığımız tadı bulamadık. Çayı çabuk soğutması ve çaydan sonra kalan sarı lekelerin çaydanlığı mesken bilmesi, bizi çileden çıkarabilirdi. iyiki emayeli porselen çaydanlık almamışım  diyorum şimdi😂

2 adet dışında bir çaydanlık almayı düşünmüyorum.Çaycı gibi şeyler beni aşar zaten.ilerde ihtiyaç olursa alınır,olur biter.

Pekiii çaydanlık alırken neye dikkat ettim?Benim için en belirgin özellik lehimli olması😉Markaları dünyaca tescilli tüm tencerelerin sapları lehimli olmasıyla birlikte evde kullandığımız veya misafir olarak gittiğim evlerde gördüğüm kadarıyla her vidalı tencere,çaydanlık gibi ürünlerinin saplarının gevşemesiyle ortaya çıkan can sıkıcı durumu yeni evimde hiç yaşamak istemedim.

Hisar markalı pembe saplı ürünün resimlerinde şunu görmüş olmalısınız.Alt haznesinde içe doğru giden bir kapak var. Bu kapağında bir çok faydası var. Keza şöyle ki ;
🍒üst demliğimi sürekli çay doldurmak için kaldırdığımızda, alt haznesindesi sıcak suyun ısısı azalıyor. Sonra tekrar çayı ısıtmak gerekiyor.Bu kapak çayın ısısını koruyacaktır
🍒diğer bir özellik ise çok sıcakken üst demliği  kaldırdığımızda alt haznenin buharı elimize temas etmeyecek ve bizi buhar yanmalarından koruyacaktır😊
🍒Son olarak da önemli bir detay şu ki, bazı vatandaşlar üst demliği kaldırınca bilinçsizce çaydanlığı yere koyuyorlar.Sonra yerdeki toz pislik vs üst demliğin tabanına yapışıyor sonraa üst demliği alt demliğin üstüne koyunca tabandaki tozlar alt haznedeki suya karışıyor ve hiç hoş olmuyor.(bu vatandaş bazen ben oluyorum tabi 😂)

Ayrıca Korkmaz provita çaydanlıkta sapında kullanılan puton sistemiyle birlikte ısı iletimi bir nebze daha engellenmiş oluyor. Tabanına uygun ocak gözünde ve ateşi çok açmamak şartıyla çay demlendiğinde sap kısmının ısınmasında bir sorun olmayacak.(test ettik onayladık) 

#korkmaz #hisarsofrasanati #çaydanlık #güralporselen #grande #porselendemlik



Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bone Porselen Yemek Takımları Helal Mi ?

Alimünyum Döküm Tencereler

Granit Tencere Seti Alırken Neye Dikkat Etmeliyiz ?