Bambu Kaşıklık Seti ve Ahşap Kaşıklık Seti Arasındaki Fark Neler?




Evimizde kullandığımız düzen nasılsa ve ben bu düzenden memnunsam gelecekteki evimi de o şekilde düzenlemek istiyorum. Kaşıklık , baharatlık, yağdanlık, kettle ve sirkelik . Olmazsa olmazlar. Mutlaka tezgah üstünde bulunmalı bence. Çünkü yemek yaparken kullanımı çok rahat oluyor 😍. Hatta çay ve türkkahvesi kavanozları da bu 5linin yanına dahil olmalı diyorum. En sık kullanılanlar , ocağın yanına marş marş 😂😂
Gelelim bambu kaşıklık meselesine. Hatta bambu meselesine 😇

20tlik kaşıklık setini 4 taksitle alan bir ben miyim acaba 😨 geçen gün taksidi bitince aklıma geldi bi paylaşım yapayım dedim😇 Bambu nedir ne değildir bilmeden önce abim bambu kaşıklık seti almış anneme hediye.  Kaşık setini koyduğumuz kaşıklıkta bambudan yapılmış. Tahminen 10 yıldır filan var sanırım. Ayrıca tezganın üstüne yer edinmiş baharatlık setin kapakları ve baharatlık rafıda bambudan yapılmış( ben hep onları tahta diye bilirdim bu zamana kadar 😅) işte bu iki üründe tezgah üstünde ve ocağın yanında durur sürekli. @titizanne ile konuştuğumuz bambu kirli sepeti muhabbetinden sonra farkettim ki gerçekten asla kir ve yağ tutmuyolar. Asla deyip abartmıyım ama öyle ciddi ciddi kir ve yağla asla karşılaşmadık. Hani ocağın yanında sürekli durduğu için yağ toplaması gerekir ama sağolsun öyle bi zararını görmedik hiç 😍 lifli yapısı ve antibakteriyel özelliğe sahip olması, hızlı büyüyen ve ağaçların kesilmesini önleyecek olan bu bambu ağacının tüm sektörelere ulaşmasını canı gönülden isterim. Doğa dostu birşeymiş bu bambu. Çok geç tanıştım kendisiyle 😂 tahta kaşıklara oranla kararması çok daha minumum seviyede. Ayrıca bambu sürekli yeşil kalan bir bitki olduğu için mi bilmiyorum ama gerçekten suya  dayanıklı bi yapıya sahip. Hani makinaya attığımız zamanlarda ( atılmaması gerekliymiş) tahta kaşıklar ortadan yarılırken bambu kaşıklar yarılmamıştı. Suya karşı dayanıklı oldukları için çekmece düzenleyicilerimi iyiki bambu almışım diyorum. Onların temizliği zor olur mu diye düşünüyordum ilk aldığım zamanlar. Bu konu da gönlüm selamette olduğuna göre aldığım şeylerle bir kez daha mutlu olabilirim 😍 Seramik granit titanyum teflon vs tencereleriniz varsa silikonlardan ziyade bir bambu kaşıklığınız mutlaka olsun derim. Zaten plastik kepçe seti almayın bile. Zararını geçtim sıcakta çok çabuk eriyorlar biliyorsunuz. @bambumtr markasının kalitesini bilmeyen yoktur sanırım. Reklamda yaptığımıza göre tekrar şu hatırlatmayı yapmak isterim😊 Düşüncelerim kendime ait olup %100 doğrudur iddiasında bulunmuyorum.Okuyanların zihninde yanlış izler bırakmak istemem. Fikirlerine uyanlara bir yardımım olursa ne mutlu bana 😌🙆 Ayrıca paylaştığım bilgilerin görselleri olsun diye  resimlerini de paylaştım. Inanmayanlar bakabilirler 😉 birde unutmadan şunu söyliyim ki tahta kaşıklara lafım yok kesinlikle. Benim 2 tane tahta kaşığım da var kiiii . Hatta kaşık şeklinde olanı yemek yaparken daha kullanışlı oluyor diye 2 tane aldım. RABBIM ağız tadıyla kullanmayı nasip etsin 😊😇#bambum #kaşıklık #bambusağlıktır #antibakteriyel #bilgi #sağlık

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bone Porselen Yemek Takımları Helal Mi ?

Alimünyum Döküm Tencereler

Granit Tencere Seti Alırken Neye Dikkat Etmeliyiz ?