Karaca Nevresim ve Pike Takımım 😍

Bloggerıma birşeyler yazmak daha çok hoşuma gidiyor aslında 😇 Instagram sayfamda az gösteriş yapmış gibi geliyor (eğer öyle olduysa hakkınızı helal edin 😕 amacım inanın sadece bilgi paylaşmak ) Ama burası öyle mi , pek okuyanda yok zaten. Dök içini rahatla 😅 uzun uzun yaz , oh miss 😎Aslında uzun tutmamak gerek yazılarımı. Devir kısa yoldan bilgi öğrenme devri. O halde hemen konuya giriş yapayım. Ilk kez mutfak eşyası dışında birşey aldım bugün. O kadar güzeller ki bayıldım resmen. Içlerinde en güzel modeli seçtiğimi düşünüyorum 🙈 Kalite konusunda ne diyebilirim bilmiyorum. Hiç kullanmadım , bizzat yakınımda kullanan görmedim hiç. Inşallah memnun kalırım 😇 
Aldığım nevresim ve pike takımı %100 pamuk, çift kişilik ve Karacanın ürünleri. Pikeyi biz yazın çok kullanırız  o yüzden almış oldum. Yaz gelini olursam kullanırım dedim 😂 
Ebatlarına takılmadım önemli mi bilmiyorum. Bu tekstil ürünlerine bi el atma zamanım gelmiş benim 😅 Ne nedir ne iyidir ne kötüdür neye dikkat etmek lazım vs vs vs ... herşeyi bir kenara bırakıp güzelliklerimi sizlerle paylaşayım 😜😘

Bu modelin ismi Betty Somon 👉 Çift Kişilik %100 pamuk 😇


Bu da pike takımım. Modelin ismi Floretta , çift kişilik %100 pamuk 😍


Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bone Porselen Yemek Takımları Helal Mi ?

Alimünyum Döküm Tencereler

Granit Tencere Seti Alırken Neye Dikkat Etmeliyiz ?