Blender seti alırken hangi konulara dikkat etmeli ? (1)



blender setime karar verip çok şükür alabildim. Aldığımın özelliklerini paylaşmaktan ziyade blender alırken neye dikkat ettiğimi paylaşacağım. Özellikler sitelerde her yerde mevcut zaten. Aslında ben ilk başta set almak istedim ama sonra vazgeçtim. Vazgeçme sebebimse setlerin wattların çok yüksek olmasıydı. Wattın yüksek olması motorun gücünün sağlamlığını göstermiyor malesef. Watt ne kadar enerji harcadığını gösteriyor 😊 Bu sebepten kendim set oluşturayım dedim bu seferde çok masraflı oldu. O yüzden kendim set oluşturmaktan da vazgeçtim 😂(bir ikizlerin hayat serüvenini görmüş oldunuz 🙆) şu resimdeki tefalin xxl hazneli rondosu haznesi büyük olduğu için pek kullanışlı değilmiş. Üste kalanlar pek doğranmıyormuş. Bunu birçok kullanıcı yorumlarında belirtmiş. Xxl hazneli kullanışlı değilse xl hazneli olanı alsam diye düşündüm ama bu seferde xl haznelinin, haznenin üst kısmında silikon bandı yok. Bu da şu sorunu doğuracak. Sıvı gıdaları rondodan geçirirken sıvının dışarı taşmasına sebep olacak. Bu yüzden  bunu da eledim 😜 cam hazneli alayım dedim ama o da çok masraflı oldu . Zaten şurda okulların kapanmasına ne kaldı . Cebime göre hareket etmem lazım değil mi 😉 mikser olarak da resimdekini alacaktım aslında. Ondan da neden vazgeçtiğimi söyliyim. 1.cisi ayran yapmak istediğimde sürahiyeye iki çırpıcı sığmayacak, hep derin kaplarda kullanmam gerekecek mikseri. Ama ben her koşulda mikserimi kullanmak istiyorum 😍 2. Vazgeçme meselemde bi tamirciye gittim. 2 başlıklı mı yoksa tek başlıklı kullanışlı mı dedim. Bana söylediği şey "tek başlıklı almanı tavsiye ederim " . 2 başlıklı contayı daha çabuk eritir . Contalar zaten hep plastik oluyor. Conto eridiğinde zaten mikser tamirciyi özlemiş oluyor 😂 benim aldığım setin resmini ise yarın paylaşacağım. Çünkü dikkat ettiğim parçaların resmini çekmem  gerekiyor. ( bu paylaştıklarım alma sürecinde düşünüp vazgeçtiğim ürünler. bunları paylaşma sebebim ise neyi neden aldığını yazanlardan ben çok fikir ediniyorum.  Bende düşünceleri bana uyanlara fikir olsun istiyorum 😇)
#tefal #rondo #mikser #philips #blenderset #fatmanınfikirleri #tipikikizler

Yorumlar

  1. RTP - DRMCD
    Play the slot game for free 인천광역 출장안마 or for 문경 출장마사지 real money. 원주 출장마사지 No signup or 영천 출장샵 download required. Just get straight to playing. Slot machines are fast 경산 출장마사지 and furious. Read more.

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bone Porselen Yemek Takımları Helal Mi ?

Alimünyum Döküm Tencereler

Granit Tencere Seti Alırken Neye Dikkat Etmeliyiz ?