Kütahyaporselen milena 24 parça yemek takımı alma serüvenim 😇

Kpss sınavı bitmiş , biriktirdiğim bi miktar parayla çeyiz alayım demiştim. Gözlerim binbir çeşit tabağı görmeden A101de bu seriyi görüyor ve çok beğeniyorum.Elimdeki son paraları ıvır zıvıra verdiğim içinde alamıyor . Her girişimde ne zaman alırım ki diyor hayaller kuruyorum. Çorba kasesine çorba çok yakışır diyorum mesela. Anneme aşkla ve şevkle anlatıyor resimlerini gösteriyorum. Artık annem dayanamıyor ve 24 parçasının ücretini veriyor bana ve koşa koşa  gidiyorum almaya.24 parçasını 98 tlye alıyorum. 😂alıp eve bi geliyorum, halam bizde. Aaa bu çok kullanışsız keşke almasaydın diyor 😒 Şey ama ben bunu misafir yemek takımı yapacaktım diyorum🙇Bu sofrada çok yer kaplar, sevis tabağın kıvrımlarından dolayı kullanışlı olmaz, alanı dar misafir takımı yapma bunu sen diyor😟Tabi ben ilk başta bu düşünceyi kabullenmiyorum, sonra kabul ediyorum , yine  vazgeçiyorum , satmaya çalışıyorum filan derken kardeşim satma sakın istemiyorsan bana ver diyor 😇Diyorum ki içimden ; çeyiz telaşına bi başlasa bu modeli beğenmez bile ama gözleri daha farklılarını görmediği için bu model pek bi hoş geliyor ona. Gördükçe nefis beğenmiyor elindekini bunu biliyorum. Satma , tabaktan zarar gelmez , bulaşık makinası alırsan çok ihtiyaç olur diyor Tamam , günlük kullanayım diyorum😍  Afyon kütahya porselen satış mağazasına gidiyorum bi ara. Mağazadaki bu modelin tabakların üzerindeki sır tabakası öyle parlak öyle güzel ki heralde a101dekinin kalitesi böyle değil diye düşünüyorum, hala öyle düşünüyorum ama tam bi bilgi veremiyorum bende bilmiyorum 😁 Toplu alındığı için  fiyatının  bu sebepten uygun olduğunu söylüyolar ama ben aldım , benimsedim gayri deyip kalitesiyle ilgilenmiyorum 😆
#kütahyaporselen #porselen #a101 #a101ganimetleri

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bone Porselen Yemek Takımları Helal Mi ?

Alimünyum Döküm Tencereler

Granit Tencere Seti Alırken Neye Dikkat Etmeliyiz ?