Süpriz 😍

Gönül muhabbeti kurduğum çok sevdiğim bir arkadaşım var ismi hande 😊 ahiret kardeşim de diyebilirim, ben onu o şekilde görüyorum çünkü. Gönül zenginliği bi o kadar fazla , naif ve ince huylu bir dost. Bana çok özel bir süpriz yapıp 2 kişilik kahve fincan takımı alıp göndermiş. öyle mutlu oldum ki size anlatamam. kendi gibi zevkide bi o kadar güzel. bende sizinle bu hediyeyi paylaşmak istedim. Bana verilebilecek en güzel hediye fincan zaten.Sütlü türk kahvesi sevdalısıyımdır da 😍Denemediyseniz mutlaka hemen ocağa bi cezve koyup bu lezzeti dünyada tadın ve şükürünü verin derim. Ee o zaman hepimize afiyet olsun 😋😋

Olurda fincanları beğendiyseniz modelin ismi BIANCE LUNA 😇

Yorumlar

  1. Cok daha guzelleri hak ediyorsun�� Gule gule kullan canim ����

    YanıtlaSil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bone Porselen Yemek Takımları Helal Mi ?

Alimünyum Döküm Tencereler

Granit Tencere Seti Alırken Neye Dikkat Etmeliyiz ?