Günlük 24 parça yemek takımım

Şimdiki aklım olsaydı günlük kullanım için 24 parçadan oluşan yemek takımı yerine 27 parçadan oluşan takım almayı tercih ederdim ama ilk başladığımda çeyiz düşüncelerim  bu şekilde değildi yada ben 27 parçadan oluşan yemek takımlarını hiç görmemiştim 😅 ama yine de yemek takımlarımı çok seviyorum. Ikisinide kütahyaporselen aldım ve çiçekli olanı 211 tlye altın yazdızlı dalgalı modeli 98 tlye aldım. Bu güzellikleri sizlerle de paylaşmak istiyorum 😇



Bu takımım 211 tl 😵





Bu takımım da 98 tl. 
Şu da bir gerçek ki yeni gördüğünüz her modelde içiniz kalabilir ama hiç aldırış etmeyin . O mübarek iç sesinize gereken cevabı verin. Çünkü en güzeli en özeli sizinki. Hayallerle süslenmiş basit bir model, daha şık modelden bi kat daha güzeldir. Buna emin olun 😍Elinizde olanın kıymetini bilin ve yenilere aldırış bile etmeyin 😉

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bone Porselen Yemek Takımları Helal Mi ?

Alimünyum Döküm Tencereler

Granit Tencere Seti Alırken Neye Dikkat Etmeliyiz ?