Blender seti alırken neye dikkat etmeliyiz ?





Braun Multiquick 5 MQ 535 Sauce Blender Seti'M 😍 Dün blender seti alırken bir sürü aşamalardan geçtiğimi söylemiştim😊 Alırken dikkat ettiğim ✔1.nokta wattın yüksek olmasını istemiyordum. Çünkü wattını bize fazla göstererek sanki motorun çok güçlü olduğunu göstermeye çalışıyorlar ama blenderda 1. Sırada olan wmf blender setinin bile gücü 700w.  Çünkü watt (isterseniz araştırabilirsiniz ) elektriği ne kadar harcadığının göstergesi. Şu enerji tasarufu elektrikli ev eşyaların wattı hep çok düşük oluyor mesela.benim aldığım mq535 blender seti ise 600 watt.
✔Diğer bi incelemem ise parçalarıyla ilgili, parçaların farkına varmam da bir elektrik tamircisinin sayesinde oldu. Bana bozulmuş blender ve mikserlerin contalarını gösterdi, Hepsi fazla ısınmadan dolayı erimiş. Çünkü contaların hepsi plastik. Afyonda bir sürü mağazada blender seti inceledim. Blenderin tutma sapındaki contalar hep plastikti. Ama şöyle bir sıkıntı var. Çırpma ve blenderin takıldığı kısımdaki bölümlerdeki contalarda genelde hep çelik. Çeliğin plastik contayı eritmesi daha çabuk olacaktır diye düşündüm.Benim tercih ettiğim blender setinde bahsettiğim kısımlar plastik. Plastiğin devir sırasında plastiği eritmesi daha zor olsa gerek diye düşündüm. Braunun diğer modellerinde bu varmı bilmiyoum ama afyonda braunun servisi olmadığı için pek fazla blender seti yok. Hatta hiç yok diyebilirim. Teknosa, bimeks, tekzen , özdilek mağazalarında baktığımda braun setleri yoktu yani . ( bu bahsettiğim contanın resimlerini paylaştım, resimleri ilerletirseniz görebilirsiniz)
✔diğer bi konu da tek başlıklı mı çırpma alsam iki başlıklı mı alsam diye düşünmüştüm. kek çırparken tek başlıklıyı kullanışlı bulmayan bir sürü kişi varmış. bazı sitelerde 2 başlıklı tavsiye etmişler ama ben her kapta mikseri kullanmak istediğim için tek başlıklı aldım. ✔birde haznesi plastik. BPA içermez diyor ama ben yine de çok güvenemiyorum . Sonuçta plastik 😵
✔ belki eksi yönü şu olabilir .rondo kabında kilit sistemi yok. Haznesi kapanıyor ama kilitlenir şekilde kapanmıyor.
✔ en güzel yönlerinden biri de gerçekten tutması çok rahat ve çok hafif.Blender sanki elimde yokmuş gibi oluyor 😇parçaları takıp çıkarması da çok kolay. #braun

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Bone Porselen Yemek Takımları Helal Mi ?

Alimünyum Döküm Tencereler

Granit Tencere Seti Alırken Neye Dikkat Etmeliyiz ?